ביקור במשרדי Start-Up Nation Central

מתי 25/10/2022 08:30-18:00
מיקום תל-אביב

לרגל פתיחת שנה"ל תשפ"ג (2022-23) המשכנו במסורת של פתיחת השנה בימי סיור. השנה התארחו הסטודנטים והסטודנטיות בתכנית במשרדי Start-Up Nation Central. היום נפתח בהרצאתו של מר אבי חסון, מנכ"ל הארגון, אשר סקר את סיפור צמיחתו של ההייטק בישראל, תפקידו במשק הישראלי ותפקיד הארגון בתמיכה וקידום האקוסיסטם של ההייטק בישראל. אחריו, פגשנו את מנהל הפיתוח והמחקר בארגון, מר אלירן אלימלך, אשר העמיק את ההכרות עם ייחודו של ההייטק בישראל, דרך הצגת התחומים בהם לשראל יש יתרון יחסי, הטרנדים אשר עתידים לעצב את התחום בשנים הקרובות ומאגרי הידע של  Start-Up Nation Central המספקים מידע עדכני על כל חברות ההייטק והסטארט אפים בישראל.

אחרי הכרות עם הארגון, היתה לנו הזכות לפגוש ולהיחשף לספוריהם המרתקים של שני יזמים מובילים בהייטק הישראלי.
מר דוד ממן, מנכ"ל חברת בינה איי.איי אשר פיתחה טכנולוגיה לזיהוי מדדים רפואיים דרך המכשיר הנייד. ממן הוא יזם סדרתי וממציא אשר על שמו רשומים יותר מ-30 פטנטים. הוא שיתף אותנו באתגרים הפיתוח, הגיוס והניהול שלו וחלק איתנו שיעורים משמעותיים אותם למד בדרך.

מר זיו שילון, הוא יזם סדרתי ומרצה ופעיל, אשר מדגים בסיפורו האישי המורכב כלוחם פצוע קשה שעבר תהליך שיקום ארוך ומתאגר וכאב לבת לבקנית, כיצד חיבור רגשי וצורך ממשי בפתרון בעיות מוביל לחדשנות ויזמות. מר שילון הוא כיום בין היתר, מנכ"ל חברת Nimble Globa וכן מייסד Rubedo

אחרי ההפסקה וארוחת הצהריים השתתפו הסטודנטיות והסטודנטים בסדנת כישורים רכים שהתמקדה בעקרונות הסמול טוק העסקי.

 

 

דילוג לתוכן