מפגש סיום שנה בשוליך

מפגש מיטאפ במתחם Tech&Talk

מתי 20/08/2024 17:30-20:00
מיקום Tech&Talk פארק מת"ם

בתום שנה מורכבת ומלאת אתגרים נפגשו הסטודנטים בתוכנית שוליך כדי לציין את סיומה. המפגש התקיים במתחם Tech& Talk של חברת גב-ים בפארק מת"ם בחיפה.

בלב האירוע עמדה הפרידה מ-15 הבוגרים והבוגרות החדשים שלנו. זהו המחזור השני של בוגרי תוכנית שוליך ליזמות בטכניון ואנו שמחים ונרגשים לשלוח לעולם 15 צעירים וצעירות מוכשרים, סקרנים ויצירתיים עם סדר יום עצמאי וברור. אנו בטוחים שכל אחד ואחת מהם יותירו חותם משמעותי על עולם היזמות בישראל.

לצד הפרידה הנרגשת (והמעט עצובה) מהמסיימים בירכו בשמחה את 15 המצטרפים והמצטרפות החדשים לתוכנית. המסורת נמשכת ואנו סקרנים ושמחים לקראת הבאות.

גרפיקה: HD Studio
גרפיקה: HD Studio

כיבד אותנו בנוכחותו באירוע, מר אבי סלמון, מנהל החדשנות באינטל אשר סקר בפנינו את האתגרים העיקריים של עובדים ומנהלים בעולם התעסוקה העכשווי בהייטק. הוא ציין בין היתר את הצורך של כל עובד לחרוג מתחום התמחותו המקצועי ולהרחיב את היריעה על מנת להציע ערך ממשי לארגון. בהקשר זה תוכנית שוליך לידרס מהווה תוספת משמעותית להכשרה של סטודנטים לקראת שוק העבודה. זאת, משום שהתוכנית שלנו מעניקה, לצד תואר מהנדס מהטכניון, ידע וניסיון עסקי ויזמי.

נשאו ברכות גם מר אורי כרמי, מנהל קרן שוליך בישראל, פרופ' יובל גרעיני הראש האקדמי של התוכנית וגב' שירה גור, מנהלת התוכנית. כן גב' זוהר שניידר ורוני קון שנשאו דברים בשם הבוגרים.

אנו מודים מאוד גם למרצים והמנטורים הנפלאים שלנו שהגיעו גם כן. ד"ר ברק בן אבינעם, מוביל שנת הפרויקט, ד"ר גיל ברוש, המרצה בקורס יסודות היזמות וגב' עוברי בורל, מנחת קורס יזמות אימפקט.

אנו מאחלים לכל הסטודנטים תקופת בחינות מוצלחת ולכולם חופש נעים ורגוע. מי יתן ועד שנחזור לשנת הלימודים הבאה ישובו הביתה כל החטופים.

 

דילוג לתוכן